"Лавровка орта мектебі" КММ-де Lesson Study сабақтарының екінші циклі өткізілді. Зерттеу тақырыбы: "Оқытуда белсенді әдістерді қолдану сабақта оқушылардың ақыл-ой белсенділігін арттыруға қалай әсер етеді?». Бұл зерттеудің мақсаты: оқыту әдістемесін жетілдіру және оқушылардың білім деңгейін арттыру. Lesson Study-ға келесі мұғалімдер қатысты: У. Ж. Раева, Аманжол Нұржан, А.А. Наубаева, олар бірлесіп жоспарлауды, оқытуды жүзеге асырды және оқушыларды бақылап отырды. Сабақты өткізу кезінде мұғалімдер БОӘ әр кезеңінде қолданылды. Сабақтың мақсаттары мен міндеттеріне оқушылардың басым бөлігі қол жеткізді, оқылатын материал білім алушыларды қызықтырды. Lesson Study-ді өткізудегі ең бастысы-оқушылардың оқуын шындықта көру; сыныпта және оқуда бар балалардың мәселелеріне назар аудару; оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін оқуды жоспарлауды қалай өзгертуге болатынын анықтау және түсіну; мектеп мұғалімдерін өз тәжірибелерін жақсарту үшін зерттеу процесіне тарту, осылайша олар қиындықтарды іштен көре алады және өз оқушыларын оқытудағы проблемаларды шеше алады. Әріптестер бірлесіп жұмыс істей алатындай етіп, белгілі бір мәселенің тәжірибесімен, білімімен, көзқарастарымен бөлісе алады. Тіл пәндерін оқытуда диалог басты орын алады. Қазақ тілі сабақтарында диалогтік оқыту оқушылардың бірлескен білім алу тәжірибесін дамытуға көмектеседі, әрбір оқушыны танымдық іс-әрекет, өзара оқыту процесіне тартады және коммуникативтік дағдыларды дамытуға жәрдемдеседі. Қазақ тілі мұғалімі А. А. Наубаева 4-сыныпта сыни ойлау тәсілдері мен стратегияларын, бағалаудың түрлі тәсілдерін қолдана отырып сабақ өткізді. Мұның бәрі оқушылардың қабілеттерін дамытуға ықпал етті, олардың өз білімдерін қадағалауға, сондай-ақ өзиойларын айту және жауаптарды дәлелдеу дағдыларын дамытуға бағытталды. Сабақта жеке жұптық және топтық жұмыс түрлері қолданылды. Сабақтың барлық кезеңдерінде мұғалім мен оқушылар арасында оқыту диалогы құрылды. Тапсырмаларды орындау кезінде сөздердің дұрыс айтылуына және диалог үшін сөйлемдердің құрылуына ерекше назар аударылды. Мұғалім ұсынылған тапсырмаларды орындау кезінде жеке көп деңгейлі тәсілді қолдана отырып, сабақ тақырыбы бойынша алған білімдерін бекіту үшін әртүрлі жаттығу әдістерін қолданды. Материал оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес таңдалды. Тарих пәнінің мұғалімі Аманжол Нұржан 5-сыныпта "Кангюи"тақырыбы бойынша тарих сабағын өткізді. Бүкіл оқу сабағы барысында білім алушылардың ерекшеліктерін, олардың дайындық деңгейін есепке алуға негізделген оқытуға тұлғалық-бағдарланған тәсіл жүзеге асырылады. Білім алушылар тапсырмаларды орындау шамасына қарай қызметтің бір түрінен екіншісіне көшті, әрбір тапсырманы орындау аяқталғаннан кейін білім алушылар оқытушымен бірлесіп өз қызметінің нәтижесін жинақтады. Аталған оқу сабағын ұйымдастыру кезінде Аманжол Нұржан жақсы кәсіби қабілеттерін көрсетті. 6-сыныпта математика пәнінен "Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу" сабағын У. Ж. Раева өткізді. Сабақ жоғары әдістемелік деңгейде өтті. Мақсаттар анықталды және оқушыларға қол жетімді болды. Сабақтың мазмұны оқушылардың даму деңгейіне сәйкес келді. Сабақтың барлық кезеңдері дәйекті және логикалық байланысты. Сабақтың тұтастығы мен толықтығы қамтамасыз етілді. Білімді, іскерлікті, дағдыларды қалыптастырудың жүйелілігі мен дәйектілігі қағидаты сақталды. Сабақта көрнекі материалдарды қолдану оқушылардың оқуын, санасы мен белсенділігін, олардың танымдық белсенділігін дамытуға, теорияның практикамен байланысын ашуға ықпал етті. Оқушылар сабақтың әртүрлі кезеңдерінде белсенді және ұйымшыл болды, мұғалімге мейірімді болды, білімді шығармашылық қолдану, өз бетінше қорытынды жасау дағдыларын көрсетті. Осы зерттеудің нәтижелері бойынша оқытуда белсенді әдістерді қолдану оқу материалын неғұрлым берік игеруге ықпал етеді, оқу мотивациясын арттырады, бақылау мен өзара бақылаудың практикалық дағдыларын дамытады. Жоспарланған сабақтар жүзеге асыру барысында сәтті деп бағалауға болады, ал белсенді әдістер мен әдістемелер белсенді оқытуды дамытуда тиімді болды.